Model |
KTM RC125 2014 |
Silnik |
Układ |
1-cylidrowy, 4-suwowy, chłodony cieczą, DOHC 4V |
Pojemność |
124.7 cm³ |
Średnica cylindra |
58 mm |
Skok tłoka |
47.2 mm |
Moc maksymalna |
11 kW (15 hp) |
Rozruch |
Elektryczny |
Przeniesienie napędu |
6-biegowa |
Smarowanie |
Smarowanie obiegowe pod ciśnieniem |
Przełożenie wstępne |
22:72 |
Przełożenie końcowe |
14:45 |
Chłodzenie |
Cieczą, obieg wymuszony |
Sprzęgło |
Mokre, wielotarczowe, sterowane linką |
Zapłon |
Bezstykowy, CDI |
Podwozie |
Rama |
Stalowa, spawana z rur, malowana proszkowo |
Widelec |
WP Suspension 4357 |
Amortyzator |
WP Suspension 4618 EM |
Skok osi przedniego koła |
125 mm |
Skok osi tylnego koła |
150 mm |
Hamulce przód |
Tarcza + zacisk czterotłoczkowy |
Hamulce tył |
Tarcza + zacisk jednotłoczkowy |
Średnica tarczy hamulcowej przód |
300 mm |
Średnica tarczy hamulcowej tył |
230 mm |
Łańcuch |
5/8 x 1/4” X‑Ring |
Kąt główki ramy |
66.5° |
Rozstaw osi |
1,340±15 mm |
Prześwit (bez obciążenia) |
178.5 mm |
Wysokość siodła |
820 mm |
Pojemność baku |
10 l |
Masa własna (na sucho) |
135 kg |
Strona poświęcona motocykla